آریا و آنیتا(فرشته ها)

آنیتا دختر اسفند

1391/4/20 11:22
نویسنده : شری
487 بازدید
اشتراک گذاری

جذابيت جز ء وجود دختري است كه در ماه اسفند متولد شده است و پي بردن به آن هم نيازي به خواندن كتب و مقالات ستاره شناسي ندارد. ظرافت و حالت زنانه غير انكار اوست.زن متولد اسفند در بهار مانند پرندگان سرشار از عشق و هيجان است.ناراحت ترين مرد در جوار زن متولد اسفند احساس آرامش مي كنند. او آبي است كه بر روي آتش ريخته مي شود.صورت فلكي برج خوت دو عدد ماهي است كه در دو جهت مخالف در حال شنا كردن هستند.يكي از اين دو ماهي سمبل زيبايي و لطافت و آن ديگري سمبل نرمش و ظرافت است كه در دو جهت مختلف در حال شما مي باشند.

زن متولد اسفند از صميم قلب به كودكان خود عشق مي ورزد.مادر متولد اسفند بدون شك بهترين مادر دنيا است، چون هيچ موجودي به اندازه او علت خجالت هاي پسر كوچولو و درد عظيم عشق هاي زودگذر دخترنوجوان خود را درك نمي كند. او حاضر است همه چيز زندگي خويش را فداي كودكان خود كند و مخصوصا سعي بر آن دارد كه مانع محروميت كشيدن ايشان از چيزهايي بشود كه خود در دوران كودكي از آنها محروم بوده است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نسيم-مامان آرتين
20 تیر 91 10:52
مامان جون دخملاي اسفندي اونقدر ماهن كه نگو اصلا ازشون پيدا نميشه چي فكر ميكني منم اسفنديم آره اسفنديم اما اصلا اصلا از خودم تعريف نكردماااااااااا اينم براي شما3تا