آریا و آنیتا(فرشته ها)

آنیتا

1392/8/5 17:54
نویسنده : شری
593 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

یک سری عکس  از یکسال گذشته آنیتا میذارم.دختر با هوش و البته وروجک من

اولین تقلاها برای حرکت و کشف دنیا

عاشق نگاهتم

خرابکاری که البته هنوز هم روزانه ادامه داره!

روروئک سواری آنیتا فقط چند بار بود و بعد دیگه از روروئک میرفت بالا!

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 3dd3.gif

آنیتا تو کالسکه هم نمیشینه و بعد مدت کوتاهی یا پا میشه و میایسته یا بر میکرده ودالی میکنه ویا پیاده میشه وخودش اونو راهش میبره

ا

این هم حرکات آکروباتیک روی ماشین شارژی در سنی که هنوز خوب راه نمیرفت

آنیتا به نی نی یخ در بهشت میده

آنیتا در هایپر مارکت

اینجا مشغول خط خطی کردن دفتر داداشیه

علاقه خیلی زیادی به سرسره داره و از سرسره های خیلی بلندتر هم بالا میره

از کاهای مورد علاقه آنیتا خاموش وروشن کردن کلید های برقه!!

همیشه با ما مسواک میزنه و البته میخواد خودش خمیر بزنه و میگه (من من)(آنی آنی)

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 044.gif

دختر ناز من،مهر ماه من،عاشقتم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mami mahnaz
29 مهر 92 3:12
سلام،ماشالله به این دو گل،خداحفظشون کنه،ازدیدن عکساشون لذت بردم از بس شیرین بودن،مخصوصا آنیتا که هم اسم دخمل من بود،بوسسسسس راستی با کمال افتخار لینک شدید*
ندا مامان آیدا
30 مهر 92 9:09
سلام خاله جونی. چه دختر خوشگلی. لینکت کردم عزیزم.