آریا و آنیتا(فرشته ها)

آریا

1392/8/6 9:06
نویسنده : شری
526 بازدید
اشتراک گذاری

این هم از عکس های پسر نازم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

آریا در اولین کلاس موسیقی ارف

ادامه کلاس موسیقی در قزوین

آریا و هستی در پارک ملت قزوین

آریا و بابا در حالا انتخاب ماشین شارژی

یاور همیشه مامان در محل کار مامان

جشن شروع سال در مهد مهر مادر

این جا بابا ساعت 12 شب از  تهران رسیده و آریا داره با خونه سازی هایی که بابا آورده ساعت 1 شب بازی میکنه

جشن شب یلدا در مهد

اجرا سرود در دهه فجر

از خوراک های مورد علاقه آریا ماکارونی دم نکشیده است

جشن چهارشنبه سوری

سال مار و آریا سوار مار

جشن فارغ التحصیلی که آریا به انگلیسی قرآن خوند

اینجا فرفره رو گرفته جلوی کولرخنده

آریا و محمد صدرا در کلاس ژیمناستیک

پسر نازنین من،دوست من،عاشقتم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نسم مامان آرتین
4 آبان 92 9:18
آفرین به این پسر باهوش وناز خودم قرآن به زبان انگلیسی
نسیم-مامان آرتین
4 آبان 92 15:26
دوست خوبم ایمیلتو چک کن
مامان بنیتا
6 آبان 92 2:17
سلام عزیزم..ممنون که وبلاگمون سر زدین خدا گلهای نازتون رو براتون حفظ کنه من شمارو به لیست دوستانم اضافه کردم از آشنایی باهاتون خوشبختم
دینا مامان پریانا
6 آبان 92 22:30
عزیزم چه گلهای خوشملی داری